isabellas blogg

Alla inlägg under augusti 2010

Av ♥ isabella hansson - 27 augusti 2010 21:38

Är hos Ebba. Det blir ett kort sista inlägg nu. Blir väl att kolla på tv, ta det lite lugnt och sånt. Mår inte så bra just nu. puss & kram, vi hörs.

Av ♥ isabella hansson - 27 augusti 2010 18:54

Idag har jag varit i skolan. Ganska okej ändå, för dagen började med syslöjd, och där skulle vi göra något med hjälp av olika material och metoder (tex tyg, sy för hand, brodera osv). Jag har gjort skissen, och det ska bli en tavla med ett jordklotet i mitten som ska vara blå, grön och brun. Plattorna ska liksom vara i tyg och jag ska sy kanterna för hand. Runt hela jordklotet ska det vara streckgubbar som jag ska sy för hand. Kanske.. Tio stycken? I jordklotet så ska det stå WE ARE THE WORLD. Kanske ändrar lite sen, men så ser det iallafall ut just nu.

 

Efter slöjden så cyklade jag och Ebba hem till mig, och sen så var det SO - men det blev inte av, för istället så blev det en av skolans traditioner: vänta på glassbilen för att få glass. Efter glassen så stack vi till idrotten och vi spelade frisbee-brännboll.

Vi tog oss till skolan och så var det lunch, och som vanligt inte alls gott. Efter den äckliga maten, så hade vi matte, och där hände det i princip ingenting. :)

Jag "hämtade" Josse och vi va till kl 5, då hon skulle hem. Trevligt var det!


Av ♥ isabella hansson - 27 augusti 2010 18:52

Välkommen till min blogg!

Jag tackar dig som läser/följer bloggen eller bara kikar in, jag uppskattar verkligen det! Lämna gärna en eller flera kommentarer till mig - jag älskar kommentarer! - och man kan helt enkelt inte få för många!

Tack sötisar! ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I den här bloggen läser du om mig - 15-åriga Isabella Hansson- och min vardag som jag gärna uttrycker i form av bilder, text, design, mode och musik. Hoppas du tycker om bloggen! ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards