isabellas blogg

Direktlänk till inlägg 10 april 2011

like a .flower.

Av ♥ isabella hansson - 10 april 2011 21:08

 

Vilken varm dag idag! Nästan så att man skulle ha på sig solkräm ju!   

Jag och Karolina cyklade till skogen och satte oss på en sten i en fin glittrande bäck med vattenfall, satt barfota med fötterna på en mossig sten, "pluggade". Ja, vi hann inte så mycket. Vi skulle ju sitta på en stor stock också som gick över bäcken. Lite som i Dirty Dancing, haha! Det var massor med blommor och grönt, och det var så mysigt, med svala små brisar emellanåt, och det luktade vår, blommor och varmt. ♥


 
 
Erika

Erika

10 april 2011 22:02

Sååå fin kjol :d västen också! <3

http://Www.lifeaserika.devote.sr

♥ isabella hansson

19 maj 2011 22:51

Taaaack gummsis! :')

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ isabella hansson - 19 april 2011 14:18

Jag bytar till Devote, men har ändå kvar denna bloggen, som ett minne eller som reserv! Jag bytar för jag vill ha nåt nytt och för att jag ska kunna mobilblogga och lägga upp bilder från iphonen. Då kan jag lägga upp bilder direkt när de tagits! ...

Av ♥ isabella hansson - 17 april 2011 01:06

Efter mycket om och men så blev det en iPhone 4!  Den är ju trots allt bäst, och jag är så glad att jag inte tog trean istället. Trodde aldrig att jag skulle säga detta, men fyran är faktiskt mycket snyggare. Nu kan jag blogga oftare, vara aktivare...

Av ♥ isabella hansson - 10 april 2011 21:20

Här är mina två hundar Wilma (CKCS) & Ella (Papillon/Shich zu) ute i vårsolen.     Nu börjar Pensionärsjävlar!!    Puss ...

Av ♥ isabella hansson - 9 april 2011 20:55

Hur kan kan man bli så glad av en blomma? Av att se våren?   Första lilla vårfotograferingen idag. Fotade lite hastigt i trädgården, dessa blommorna är vårt ogräs, haha!           Idag har det varit en dålig dag. Ni vet en sån dag ...

Av ♥ isabella hansson - 9 april 2011 00:41

Måste bara påpeka en sak - Jag och tjejerna har känt varandra otroligt länge! Det känns verkligen inte som det, det liksom bara flyter på. Go with the flow. Men iaf så har jag hittat en fyra år gammal artikel om Filippa, Elli (http://fannyelliinor....

Presentation


I den här bloggen läser du om mig - 15-åriga Isabella Hansson- och min vardag som jag gärna uttrycker i form av bilder, text, design, mode och musik. Hoppas du tycker om bloggen! ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards