isabellas blogg

Alla inlägg den 9 april 2011

Av ♥ isabella hansson - 9 april 2011 20:55

Hur kan kan man bli så glad av en blomma?

Av att se våren?


Första lilla vårfotograferingen idag. Fotade lite hastigt i trädgården, dessa blommorna är vårt ogräs, haha!

 

 

 

 


Idag har det varit en dålig dag. Ni vet en sån dag då man bara är sur och det bara är så. Var först på Kördraget-träning, och idag var det vår första dansträning! Ganska svår dans om man tänker på att man även ska komma ihåg hela låtarna och sin egen stämma, när man ska komma in och så vidare. Men det är jättekul och man blir verkligen glad av att dansa till den första glada låten. Vill inte säga låtarna, för det är spännande om det blir en överraskning för de som ska komma. Tydligen så brukar det komma flera tusen och titta! Jag behöver inte alls känna ngn press. :'s

Efter körträningen så tittade jag lite i stan och sen åkte vi hem och fikade ute på trappan i solen (vi har inga utemöbler än, detta är ju den första våren sedan vi flyttade in i huset!) och det var bara såå mysigt och varmt! Man kunde sitta i linne och korta byxor, och bara sola.   

Sen idag har jag pluggat till mitt So-prov, svarat på frågor som finns i boken och sånt.

Klockan sex så åkte vi och bowlade med några kompisar, och nu är de här hos oss, och vi har precis ätit kvällsmat. Jag har inte lust att vara social just nu, var ju faktiskt väldigt social igår när vi hade gäster då också, så nu förtjänar jag datorn ett tag! ^^


Av ♥ isabella hansson - 9 april 2011 00:41

Måste bara påpeka en sak - Jag och tjejerna har känt varandra otroligt länge! Det känns verkligen inte som det, det liksom bara flyter på. Go with the flow.

Men iaf så har jag hittat en fyra år gammal artikel om Filippa, Elli (http://fannyelliinor.blogg.se) och Lena (http://lenas.devote.se) - med bilder till! Artikeln handlade om att de hade startat ett band, och hur de gjorde osv. (Egentligen var vi allihopa ett band, men sen splittrades det till två band istället, de lyckades, och inte vi andra. Jag kommer ihåg att jag verkligen tyckte att de var svikare! Jag och Elli blev ovänner och höll på att avbryta vänskapen, haha så fjöntigt! Jag var så otroligt avunsjuk när de lyckades med sitt band, och när de hade tagit våda idéer om att "turnéa". Riktigt avunsjuk blev jag när jag såg artikeln uppsatt på väggen i matan, haha!)


Underbart söta Filippa, 11 år. ♥


Lilla Lena men sångtexterna, keyboarden och microfon.


Lena, Elli och Filippa, så små & söta, bara 11 år! ♥


(Lena ser riktigt pluttig ut) Filippa sjunger.


 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I den här bloggen läser du om mig - 15-åriga Isabella Hansson- och min vardag som jag gärna uttrycker i form av bilder, text, design, mode och musik. Hoppas du tycker om bloggen! ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards