isabellas blogg

Alla inlägg under januari 2011

Av ♥ isabella hansson - 30 januari 2011 21:49

Imorgon är det måndag. Ska försöka att planera veckan bättre, planera skolarbetet bättre osv.Ska nog träna lite på Friskis och Svettis typ två gånger, men nu måste jag iallafall göra vid mig för att sova.Godnatt sötisar! :)<3

Av ♥ isabella hansson - 30 januari 2011 19:14

Här kommer lite bilder i efterhand från mitt födelsedags-firande!



  


Här är vår fina hemmagjorda "plank-buffé"! :D Mumsmums!

     



   




Av ♥ isabella hansson - 29 januari 2011 22:44

Nu har alla förutom tre gäster (+ golden retrivern Kasper) gått och vi sitter i soffan och myser. Idag har jag varit riktigt duktig och dammat mitt rum, dammsugit mitt rum, bäddat rent min säng, städat lite på rummet, dammsugit vardagsrummet och fixat lite annat. Vi hade planka (plockmat) som vi gjirdebhelt själv. Den blev riktigt fin och såg jätteproffsig ut. - Och den var jättegod! :-)Nu ska jag mumsa på lite godis, ;D puss!

Av ♥ isabella hansson - 29 januari 2011 15:17

Gick upp ca 11, och har städat sen dess. Städa mirr rum - check!

Nu blir det på med lite bra Spotify-musik och sen så är det bara att sätta igång igen! ;D

Puss på er. ♥


Av ♥ isabella hansson - 29 januari 2011 02:18

Hej på er. Jag är inte så jättetrött, så jag orkar inte sova.

Ovanligt sent inlägg, haha. Har bara lust att blogga lite just nu.   


Jag har funderat länge på att skaffa ett par hörlurar, men eftersom att min Ipod blev stulen så har det inte varit aktuellt. Men: Förra veckan fick jag reda på att man kan använda hörlurar till sin mobil, hahaha, så nu står det mellan dessa två:


Paul Frank / Hello Kitty. Vad tycker ni?


    

-------------------------


Hittade lite söta grejer på Countrystyle.se.

Detta är en liten låda med garnnystan och tillbehör för barn.


(Synd att man inte är yngre, hihi)



Detta är en låda i form av en bok. För pyntad förvaring!

Jag tänker kanske köpa denna, den kommer passa perfekt till mitt rum! ^^

      


En härligt färgstark kudde.

Det kan bli superfint om man slänger på några sådana här

färgglatt mönstrade kuddar på ett vitt överkast!


Nu måste jag nog sova om jag ska orka dagen imorgon.

Sov gott och dröm sött, det ska jag göra! :> ♥

Puss & kram.

Av ♥ isabella hansson - 28 januari 2011 22:42

Hej på er. Nä,

jag uppdaterar inte bloggen varje dag. Det är inte det första jag gör när jag kommer hem från skolan, på dagarna och på kvällen.

Det skulle varit lite onödigt att skriva om mitt liv och min vardag om jag inte lever den. Då har jag ju inget att skriva om.   

Idag har jag haft sexualkunskapsprov i skolan. Det gick bara bra. Pinsamt? Jadå. På tisdag har jag tyskaläxa; starka verb, som är? Får träna på söndag, för imorgon ska min familj, släkt och vänner fira min födelsedag och ha kalas! :D

Vi har inte haft det än - bara en fika på eftermiddagen. Så imorgon blir det städning, upprymning och göra i ordning inför kalaset. Vi ska göra en egen planka, (inte maträtten, utan massor med mat och frukt på en planka, hm.. är det på en planka?) och så ska vi fixa lite annat smått. Det kommer ändå bli kul att göra i ordning och "arrangera" det hela.   


Idag har det varit en hemskt rörig dag, och allting har blivit helt knasigt.

Men det fixade sig tillslut, haha! - Tack för ikväll, jag älskar er!

(Och Jake Gyllenhaal!) Jag tror jag dör så fin han är!

Jag är helt kär i honom, seriöst.

 

LOVE & OTHER DRUGS.

  

 

  

 

  

 

Gokväll. :)<3


Av ♥ isabella hansson - 26 januari 2011 21:54

Som jag saknar sommaren alltså!









 

Bilden ovan är en utav mina favoritbilder. Tycker att den är superhärlig!










  

Av ♥ isabella hansson - 26 januari 2011 20:50

 


Ett litet kvällsinlägg en sånhär onsdag då. Skolan har varit helt okek faktiskt. Den har faktiskt varit ganska nice sen jag började umgås med världens  bästa vänner Ebba, Elli, Erika, Lena, Mollie och Filippa. ♥ Allting blir bra i eran närhet! Älskar er! ♥♥♥♥

Idag slutade jag på konfan, och herregud vilken lättnad från mina axlar! Så jävla skönt asså! Jag menar, det är ju ingen mening med att lägga ner onödig tid på något som man inte tycker är roligt, och får ut något positivt av. Även om det bara var några månader kvar tills jag skulle ha tagit konfirmationen, så är det inte kul att "lida" och tvinga mig dit. Förresten blev skolarbetet lidande när jag var där på onsdagarna. Det är då jag gör det mesta i veckan, och jag kan ju inte proppa in läxläsningen på måndagen och tisdagen.. Puh! Jag har fritid !? :o


Jag försöker hitta några födelsedagsbilder, men de är helt förvunna, fast än jag laddade över dem precis. -.-'

Ska kolla in lite hörlurar (Paul Frank?) på www.Brc.se, som jag ska köpa. Tiao! :D


 



Presentation


I den här bloggen läser du om mig - 15-åriga Isabella Hansson- och min vardag som jag gärna uttrycker i form av bilder, text, design, mode och musik. Hoppas du tycker om bloggen! ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards