isabellas blogg

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av ♥ isabella hansson - 24 januari 2011 22:15

Men åh, GE MIG! ♥ Gosig!


  


Äntligen lite ledig tid från barnarbetet, så att man kan sitta lite vid datorn! :)

Det var längesen jag bara satt vid datorn, gjorde några inlägg här, kollade upp lite grejer som jag sett och vill ha, hann va inne på Facebook och svara på alla grattis-kommentarer :')♥ osv.


Det var en fullspäckad dag och kväll igår, och i förrgår.

Igår fick jag:


Parfymen Escada Marina Groove YEY!

BODY SHOP-balsam

BODY SHOP-schampo

BODY SHOP-duschkräm

BODY SHOP-ansiktskräm

BODY SHOP-rengöringskräm

BODY SHOP Body butter passionsfrukt (världens godaste doft!)

BODY SHOP Body butter papaya (också världens godaste doft! :))

Pengar att shoppa för i Malmö (+ utflykten till Malmö)

Bok "Och här ligger jag och blöder"

Pengar

Presentkort på KICKS

CYKEL


mm!


Nu är det läggdags för mig, puss. ;)


Presentation


I den här bloggen läser du om mig - 15-åriga Isabella Hansson- och min vardag som jag gärna uttrycker i form av bilder, text, design, mode och musik. Hoppas du tycker om bloggen! ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards