isabellas blogg

Alla inlägg under december 2010

Av ♥ isabella hansson - 30 december 2010 01:52

Idag vart jag på fest/filmkväll hos Elli med Erika, Elli, Filippa, Lena, Ebba och Mollie. Hade jättekul! Vi skulle ha sett på Sex and the city 2, men den hackade, så vi satte på Rosa - The movie (minnen! OCH VILLE ÄR SÅÅÅÅ SNYGG, ellerhur elli!?) men den hackade också. Vi fick nöja oss med Sanning eller konka, och det blev lyckat! Supergos kladdkaka som Elli bakade förresten. ;)


Nu måste jag VERKLIGEN sova, har sett på Desperate Houswives-boxen med syrrorna men nu är det sängen som gäller.


♥ Puss!


Av ♥ isabella hansson - 30 december 2010 01:32

Nu äntligen kommer lite bilder på några av mina julklappar. :)



Stickad tjocktröja från H&M.

  


En ögonfranstång. En sorts ögonfransböjare.


Rihannas skiva L O U D.



Absolute 64


Bodylotion och shower gel från The Body Shop. Sweet lemon.


Denna fick man av mamma, hehe. Ursäkta att man vill bli lite älskad av Johanna Thydell.


HOW I MET YOUR MOTHER!! ♥♥ Jag älskar - och nu är jag på den sista CD:n! :/

 


Pilträdets systrar av Ann Brashares.


Beyoncé-parfym (+shower gel)

 


Stor gammeldags & romantisk väggklocka från Härliga hem.


Mina älskade Vegabond-platåskor i mocka. Från Trampolin. ♥

 

  



Nu måste jag nanna, - godnatt! ♥


Av ♥ isabella hansson - 25 december 2010 18:07

Nu sitter jag här och redigerar lite julklappsbilder, som jag tänkte lägga upp i nästa inlägg! :)


Idag har det varit städning och allmän undanröjning.

Nu har gästerna kommit, så nu ska jag ta och vara lite social och även njuta av glögg och knäck! :D


Lite av julbilderna. ♥


Några bilder på kusinen Max.

   



Av ♥ isabella hansson - 25 december 2010 15:12

    


God jul alla!


Igår var det julafton och jag hade inte tid att skriva för det var mycket planerat och lite tid.


På morgonen var det ganska lungt och mysigt. Runt 11 var familjen hos gammelmormor Mormor Gulli, (95 år och senil, men söt är hon!) och fikade lite. Inte för att hon kan äta så mycket förutom kaffedoppad pepparkaka, pga nästan inga tänder, men ändå! Hon drack kaffe, - åh framsteg! :)

Lilla Max i tomtenissekläder var där, och nästan hela släkten också. Trevligt!

Efter vi varit där i någon timme, så åkte vi hem och då var vi i full fart med att göra vid oss inför julfirandet hos släkten där vi skulle hinna vara innan kl 3 (Kalles jul!).



Klänning: Jag hade på mig en svart sidenklänning med v-ringning där uppe med olika silvriga pärlor. Klänningen är från Zara.


Skor: De svarta skorna är i mocka, och med färgglatt mönster undertill och i dem. Jag tror att skorna är köpta från Håkanssons.


Kofta: Eftersom att vi hade bråttom och höll på att missa Kalle på tv, så tog jag min tunnstickade vita bolero från Only i farten.


Smycken: Oops, glömde smyckena!




MASSA MER BILDER KOMMER SEN! :D ♥

Jul

Av ♥ isabella hansson - 23 december 2010 19:50

Äntligen jullov. Så jävla skönt, efter allt jävla slit i skolan!

Slutade skolan igår, och idag har jag varit hos pappa, Jenny och Astrid med Alicia och haft julmys och fått julklappar.

Jag fick en röd stickad polo-tjocktröja, en prenumeration på tidningen Frida, en ögonskuggsborste från Make up store och... och.. EN SYSTEMKAMERA!! :'D :'D



Lite vinterbilder jag fotade med min gamla digitalkamera.  


  



 


       

  

Imorgon är det julafton (idag också ^^) och jag och mina familj ska vara hos släkten och ha riktigt kul!



Massor av bilder på/från kameran, på alla julklappar och julmys som vi kommer ha imorgon, kommer snarast (antagligen imorgon) att läggas upp här! ♥

Av ♥ isabella hansson - 12 december 2010 20:06

Nya prylar från igår och idag.



Min nyköpta mössa från H&M, 79 kr.

  

"Svart-skimrande" jeans, H&M 399 kr.

 


Här kommer en bild på mitt nyklippta och intensivtonade hår. Det är rödare och inte så grönt, haha, men jag skyller på webbkameran.


Illrosa läppstift från Lindex. 69 kr. Supercoolt!


  


Mina nya favorit-80-talsbyxor från Only! 399 kr.  ♥


De är beige-gråa och är i stil med Chinos.


Gosiga och tjocka sockar från H&M, 49 kr. Vit och gråa.

  

Av ♥ isabella hansson - 12 december 2010 19:53

Så sjukt bra han är! Olle skulle ju ha vunnit! 



Jag tror inte det bara är jag som får gåshud av denna. ♥


Av ♥ isabella hansson - 12 december 2010 16:16

Nu sticke rjag till väla och uppdaterar min garderob,

köper julklappar ect. Tiao! :) ♥



     

Presentation


I den här bloggen läser du om mig - 15-åriga Isabella Hansson- och min vardag som jag gärna uttrycker i form av bilder, text, design, mode och musik. Hoppas du tycker om bloggen! ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards