isabellas blogg

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av ♥ isabella hansson - 4 januari 2011 16:23

Jag pallar inte att blogga så mycket just nu. Jag har jullov och då orkar jag inte sitta som fastklistrad framför datorn hela dagarna. Så därför - förvänta er inte en så jättestabil uppdatering just nu.

Jag har segat hela lovet, hitintills, för jag har inte haft lust till något annat. Har suttit mycket (mycket) framför tv:n och kollat klart på hela första säsongen av How i met your mother, nästan hela första säsongen av Desperate Housewives och lite av Solsidan. Jag och Ebba hade Desperate Housewives-maraton och sov över i två nätter och var i tre dagar, så det blev mer än 10 timmar i sträck av den serien.. Tihi!

Skulle egentligen ha träffat Anna idag men hon fick feber och sånt så det blir nån annan dag ist. Krya på dig Anna!

Puss


Presentation


I den här bloggen läser du om mig - 15-åriga Isabella Hansson- och min vardag som jag gärna uttrycker i form av bilder, text, design, mode och musik. Hoppas du tycker om bloggen! ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards