isabellas blogg

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av ♥ isabella hansson - 9 januari 2011 23:18

Idag har jag och familjen varit hos Angelica och P.O och träffat dem och deras 7 djur. De två vuxna Burma-katterna Molly och Leo, deras stora hund Nike och Mollys FEM 1-månads gamla kattungar! Så j*vla söta alltså! Det är helt obeskrivligt. De är ca 15 cm långa och ganska smala. Det är en som är en liten tjockis, haha. Det är två hanar och tre honor, och färgerna är: två choklad, två lila och en blå (Choklad = chokladbrun, lila = ljusgrå-beige, blå = grå).   

Vi såg till att de blev diade av mamma Molly och att de sov, åt, och så busade vi och lekte med dem.

Om ni vill följa katternas liv, och kattungarnas uppväxt, så klicka er in på Angelica och P.O's blogg www.kattenmolly.blogg.se. ♥



(De var väldigt svåra att fotografera!)




Där bak: Den lilla blåa. I mitten och den som sover på rygg: Lila. De andra: Choklad

 

 


 


     

Detta är den lilla blå. Den minsta och den är lite för sig själv,  men söt!



Nu måste jag sova, men innan jag gör det, så ska ni få se lite nytagna bilder på min älsklingslillasyster Astrid som nu är lite mer än 9 månader gammal! ♥


(Ni kanske inte tror att jag håller på med bilder eller så, men det gör jag faktiskt. Kan sitta hela dagar och fota, ladda in, redigera osv, men det blir ändå alltid så att dem aldrig kommer upp vid dagens slut! Konstigt!)

 

       

älskade syster, jag älskar dig. ♥

 

 

Av ♥ isabella hansson - 9 januari 2011 14:05

jag skulle till prag med hamna i polen, träffade ted och nu ska vi ha barn

å jag skratta mig lycklig som körde fel men jag vet hur rätt de blev

Av ♥ isabella hansson - 9 januari 2011 12:54



Hej! Nu börjar snart skolan igen..

Har varit ett långt och segt lov - som det ska vara, eller?

Har mest slappat framför filmer och serier, och vatt med Ebba, sovit över med henne och lite så. Har även träffat Anna och Malte, vatt i stan, och det är nog den hela sociala biten jag har gjort på lovet. ;)

Förutom att jag igår var på bio med Elli, Erika, Ebba, Filippa, Lena, Jaz och Jennifer och såg Harry Potter och Dödsrelikerna. Har sett den en gång tidigare på bio, så det var faktiskt lite långtråkigt att se den igen. Menmen! Vad gör man inte för att träffa sina vänner?

Har även varit hos pappa, Jenny och Astrid.

Nåt som är helgalet är att..


Jag fyller faktiskt 15 om ca 2 veckor!

 

puss.

Presentation


I den här bloggen läser du om mig - 15-åriga Isabella Hansson- och min vardag som jag gärna uttrycker i form av bilder, text, design, mode och musik. Hoppas du tycker om bloggen! ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards