isabellas blogg

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av ♥ isabella hansson - 12 januari 2011 18:28



Nu har skolan börjat igen. Nu är det bara att stå ut till sportlovet! ;)

Igår var det den första skoldan, och idag var det alltså de andra. Det var väl helt okej. Vi har fått ett nytt schema, (precis när jag hade börjat lära mig det gamla! ^^) lite fler och längre raster än vi hade innan osv.

Idag har jag fixat lite med praoen som vi ska ha vecka 10 i en vecka. Har ringt runt lite (tyvärr svarade bara en haha) och nu vet jag iallafall nummerna och vilka jag kan ringa och besöka.

Praoblanketten ska vara inlämnad innan den 7 feb! :s

 

 



Nya hängiga jeans från Only med hängande hängslen.

Ordinarie pris: ca 700 Sänkt pris: ca 300 (!)


Jag älskar dem! ♥ (De är inte sydda uppvikta, utan det är bara en egen variant :))



 



 








 


De är sydda långt ner där framme, men sitter ändå "tajt" vid midjan och över rumpan. På insidorna av fickorna är det ett storrutigt tyg i gråa och röda nyanser.




  

Presentation


I den här bloggen läser du om mig - 15-åriga Isabella Hansson- och min vardag som jag gärna uttrycker i form av bilder, text, design, mode och musik. Hoppas du tycker om bloggen! ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards