isabellas blogg

Alla inlägg den 3 april 2011

Av ♥ isabella hansson - 3 april 2011 18:31

Nu har jag äntligen tagit tag i att spela in en video till!



I den här videon så sjunger jag låten Price Tag med Jessie J,

som i nuläget är min favoritlåt!


Kommentera!


Av ♥ isabella hansson - 3 april 2011 18:05

Jag riktigt ryser varje gång jag ser och lyssnar på denna video.

Videon är inspelad från (nej, ingen stor videokamera) min mobil när jag och mamma var på Lady Gagas mäktiga konsert i Malmö.




Av ♥ isabella hansson - 3 april 2011 17:02

Hej! Japp, det var längesen.. Men bara för att jag inte är världens bästra uppdaterare så tänker jag faktiskt inte sluta blogga.


Jag försöker att hitta tid, och inspiration så att mina inlägg kan bli meningsfulla. När jag hittar ny och rolig inspiration så tänker jag att jag ska föra över den till bloggen, men tyvärr så stannar det oftast där. Beror väl mest på att årskurs åtta är ett rent helvete och att jag får spendera många dagar med råplugg, men också att jag håller på att vela fram och tillbaka. Liksom, vad är det egentligen för mening med att blogga några inlägg i månaden? Och, vem läser ändå min blogg? Jag är nästan 100 % säker på att jag bara sitter här och skriver till mig själv. Tragiskt.

Det är alldeles för sorgligt att kolla bloggens statistk, haha, deprimerande siffror.

Däremot så kan man ju också tänka att; Det kanske inte är så många som läser min blogg om jag uppdaterar sällan, har tråkiga inlägg och sånt, men om jag anstränger mig och försöker att få bloggen att bli större och mer instressantare, så är det ju klart att jag kan lyckas, ellerhur? Allt handlar ju om att anstränga sig och försöka. Även en resa på 1000 mil börjar med 1 steg.

 


puss & kram,

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I den här bloggen läser du om mig - 15-åriga Isabella Hansson- och min vardag som jag gärna uttrycker i form av bilder, text, design, mode och musik. Hoppas du tycker om bloggen! ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards