isabellas blogg

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av ♥ isabella hansson - 11 oktober 2010 19:23

Tiao!


  


Fick äntligen reda på att man kan ladda upp videoinlägg på sin blogg via Videofyme (eller har kanske egentligen aldrig frågat, hehe) och så skickade jag en ansökan om att bli accepterad.   

Alicia bah: Det tog låång tid för mig att bli accepterad..

Och nu sitter jag här och har fått min blogg accepterad på www.Videofy.me, och det bara efter någon timme! Känns riktigt gött!  


Jag kanske laddar upp ett videoinlägg snart, eller kanske när jag får lite fler besökare på bloggen, det är visst inte så många.. ^^

Men kommentera bloggen nu då! Man kan aldrig kommentera för mycket.

Kommentera inlägg, bilder, ge positiv kritik, ge negativ kritik - allt!


Till er som läser/kommenterar/följer min blogg - Tack! ♥


Av ♥ isabella hansson - 11 oktober 2010 15:37

<-- Alicia Jag -->  Vilka minnen alltså! ♥ Tror det var i Spanien.

  


Jag hade tänkt att göra nåt kul idag, men nej, jag skulle tydligen stanna och göra något test som jag missat när jag varit borta (kommer inte ihåg varför jag var borta. Var kanske sjuk eller hos läkaren) så jag fick stanna i skolan ett tag. Triiiist!

Det har varit ett himla fint väder idag, men jag har bara varit ute superlite idag, eller som alltid? Måste verkligen vara ute mycket mer. :)

På bilden så håller vi på att göra en skoltidning. Det är faktiskt ganska soft, för jag, Elli och Filippa har intervjuat Maria Montazami och håller på att redigera texten och sånt. :) Det är faktiskt kul, och vi har en egen laptop som vi får använda, och den har Photoshop, so that's good. Idag skulle vi ta en bild på vi alla som "arbetar i tidningen", så vi gick ut och fotade på baksidan av skolan, i solen. :) De flesta var ju grymt dåliga, men det var väl ca två stycken som dög.


Nu ska jag äta något, för jag har faktiskt inte ätit nåt sen jag kom hem, typ bara en macka som jag hade med till skolan och glömt att äta. ^^ Peace. ♥

Presentation


I den här bloggen läser du om mig - 15-åriga Isabella Hansson- och min vardag som jag gärna uttrycker i form av bilder, text, design, mode och musik. Hoppas du tycker om bloggen! ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards