isabellas blogg

Direktlänk till inlägg 9 november 2010

jag har givit dig allt & jag har ingenting kvar

Av ♥ isabella hansson - 9 november 2010 19:48

  


Idag har jag varit hemma från skolan. Det är min mage som strular..

Vet inte om jag har nämnt det innan, men har så j*vla ont i den, och vet inte om det är magkatarr, eller kanske att jag har fått en bakterie från Egypten, eller att jag druckit mjölk (två stora Cocio här om dan på Ishallen, hehe), eftersom att jag kanske är lakjtosintollerant.


Igår i skolan så fick jag vila hos skolsköterskan med en värmedyna på magen, och jag måste ha somnat, för när jag vaknade av att Erika ringde (det gör inget, Erika!) så hade vi slutat skolan och då kom Ebba, Erika och Elli och tittade till hur jag mådde. Tack, ni är så snälla och stöttande! Älskar er! ♥

Elli väntade på mig och hjäpte mig ner till mamma som hämtade mig utanför skolan, och på vägen hem så hade jag så ont (jag trodde seriöst att jag skulle dö) så att jag bara grät och grät hela tiden - konstant.

Jag kom på sen att en stor del av det onda var att jag inte hade ätit på jättelänge(jag har JÄTTELÅGT blodsocker).

När jag kom hem så skyndade jag mig att äta och sen sov jag hela dan.


Idag så vaknade jag och hade jötteont fortfarande, så alltså har jag stannat hemma idag. Har mest sovit och vilat, och varit rastlös, men har också kollat på EMA's på MTV, och följt det! Så kul! Grattis till alla som fått priser! :)

Lite kul, för jag gissade vilka som skulle få prisen - innan de sa det - och jag hade rätt varje gång!   


Jag ska inte till skolan imorgon, för då har vi friluftsdag, och gissa vad? JO, 1 mil! Som om jag skulle kunna gå 1 mil om jag inte ens kan gå en meter! Haha, så det är alltså nära omöjligt. På torsdag och fredag så har vi utvecklingssamtal - och hemstudiedag - så det blev inte mycket skola denna veckan! Skönt och så, men vill ju inte ligga efter med läxor och så.. Måste plugga till provet imorgon! :s

Men iallafall.. Har alltså bara gått en/en och ½ dagar denna veckan, men det tar jag väl igen nästa vecka!   


Nu ska jag ta en kopp te, och bara ta det lugnt (som om jag inte redan gjort det hela dan) och så hörs vi väl imorgon. Har precis laddat upp bilderna från semestern i datorn, så ska lägga upp några här i bloggen nu! Puss ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ isabella hansson - 19 april 2011 14:18

Jag bytar till Devote, men har ändå kvar denna bloggen, som ett minne eller som reserv! Jag bytar för jag vill ha nåt nytt och för att jag ska kunna mobilblogga och lägga upp bilder från iphonen. Då kan jag lägga upp bilder direkt när de tagits! ...

Av ♥ isabella hansson - 17 april 2011 01:06

Efter mycket om och men så blev det en iPhone 4!  Den är ju trots allt bäst, och jag är så glad att jag inte tog trean istället. Trodde aldrig att jag skulle säga detta, men fyran är faktiskt mycket snyggare. Nu kan jag blogga oftare, vara aktivare...

Av ♥ isabella hansson - 10 april 2011 21:20

Här är mina två hundar Wilma (CKCS) & Ella (Papillon/Shich zu) ute i vårsolen.     Nu börjar Pensionärsjävlar!!    Puss ...

Av ♥ isabella hansson - 10 april 2011 21:08


  Vilken varm dag idag! Nästan så att man skulle ha på sig solkräm ju!    Jag och Karolina cyklade till skogen och satte oss på en sten i en fin glittrande bäck med vattenfall, satt barfota med fötterna på en mossig sten, "pluggade". Ja, vi hann ...

Av ♥ isabella hansson - 9 april 2011 20:55

Hur kan kan man bli så glad av en blomma? Av att se våren?   Första lilla vårfotograferingen idag. Fotade lite hastigt i trädgården, dessa blommorna är vårt ogräs, haha!           Idag har det varit en dålig dag. Ni vet en sån dag ...

Presentation


I den här bloggen läser du om mig - 15-åriga Isabella Hansson- och min vardag som jag gärna uttrycker i form av bilder, text, design, mode och musik. Hoppas du tycker om bloggen! ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards