isabellas blogg

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av ♥ isabella hansson - 18 mars 2011 22:27

Skriver från pappas iPad just nu. Det är så himla kul att skriva från den! Jag ska önska mig en egen, eller spara som fan till en, för jag vill ha en så gärna!Är hos pappa och Jenny och vi har gäster, Anders, Therese, Hugo, Erik och som jag fick veta idag, en till bebis påväg. Grattis! Ikväll tar jag det bara lugnt, ska nog bädda ner mig med en kopp te sen och titta på min Sex and the city-box, som jag knappt har sett någonting av!Imorgon ska jag träna till Kördraget (kl 12 tror jag) och sen på kvällen ska jag ha en förhoppningsvis supermysig filmkväll med mina bästaste vänner! Dt blir skräckis och andra filmer, cider, godis, kladdkaka, pringles, fast det låter inte alls spännande, antagligen för att det är sällskapet som är det som räknas: Filippa, Elli, Erika, Lena, Mollie och Malte (stackars ebba blir först sjuk i två veckor och sen ska hon ha gäster! Typiskt..). <3Puss & kram

Presentation


I den här bloggen läser du om mig - 15-åriga Isabella Hansson- och min vardag som jag gärna uttrycker i form av bilder, text, design, mode och musik. Hoppas du tycker om bloggen! ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards