isabellas blogg

Alla inlägg den 2 september 2010

Av ♥ isabella hansson - 2 september 2010 21:59

TjoooO! Idag så är det då Torsdag. Vi hade vanliga lektioner tills efter lunchen, för då skulle vi ta bussen ner till stan och intervjua ett parti vi fått i uppgiftt att göra på SO:n. Det gick snabbt, men gick bra. Det var jag, Tess och Malte, och efter intervjun med Centerpartiet så tog vi en fika (en suuuupermumsig chokladmuffins och roibus citron-te) på Espresso House. Sen renskrev vi frågorna och svaren så mycket som vi hann på Tess Ipad, och sen så skulle hon hem. Jag och Malte gick runt lite och kollade i affärer, på Lagerhouse (my love) och lite annat skoj. Sen bussen hem, blogga lite (de andra inläggen idag) och uppdatera. Sen tränade jag Friskis och Svettis med Ebba, och sen hem till henne och duscha och kika på hennes nya rum. Sen blev det att cykla hem i mörkret och nu är jag ju här. :)

När mamma kommer hem, så ska vi anmäla mig och Ebba till Videodance på Danshuset! Sjukt skoj! Videodance är när man dansar till videor (typ MTV) med originaldansen. Det ska vara jätteroligt, så jag längtar!

Nu måste jag gå och lägga mig, har stressat igenom detta inlägget nu, för jag vet att det är bedtime! Jag måste få min skönhetssömn (och komma i tid imorgon).


 

Av ♥ isabella hansson - 2 september 2010 21:36

Träningsverk!

 

  


Tjohej! Det har varit en sån jävla hård träning de senaste dagarna..

Kanskle inte så mycket i sig, men för mig så är det, för jag går inte på någon sport/tränar någonting alls (jag skäms), så alltså är jag inte "van" och har inte bra kondition..


Alltså: Igår så hade vi idrott, och vi skulle först stretcha, sen träna innerlåren

(jag vet det, för det känns) genom att gå konstigt fram och tillbaka på gräsmattan. Jag fick stanna många gånger, det var faktiskt väldigt jobbigt. Efter det så skulle vi ha ett så kallat "springtest". Lina blåste i visselpipan när vi skulle springa snabbt, och sen så blåste hon igen när vi skulle stanna/gå. Och så höll vi på sådär så länge vi orkade, och jag kan ju inte säga att jag blev nöjd över mitt resultat.


Sen var det dags för att styrketräna, och vi gjorde plankan (aj min mage), spände benet mot väggen, jag och Tess tränade rövmusklerna (fyfan, jag kan knappt gå på toa!) och måste ha gjort någonting med armarna, för de värker de också!

Om man ska sammanfatta det hela: Aj, vilken träningsverk jag har!

Av ♥ isabella hansson - 2 september 2010 16:57

Nämen hej på er!

Förra veckan så var jag ute och fotade lite med Alicia. Jag tyckte att bilderna blev bra, så jag tänkte faktiskt att jag skulle visa några av de väldigt många bilderna vi fotade:


Jag med mina nya jeans (som jag älskar!)


Kängor: Scorett

Skjorta: Monki

Jeans: JC (Märke: Crocker)



Ring: H&M

Armband: Utomlands


Syster som är fin! ♥



Av ♥ isabella hansson - 2 september 2010 16:43

Bloggpress

Anledningen till att jag inte bloggar så mycket just nu, är att jag känner press på att skriva i bloggen, och jag vill ju såklart inte skriva för att jag känner att jag måste. Jag vill tycka det är roligt och få någonting ut av det, och jag ska försöka att hitta de sätten och anledningar till varför jag bloggar och tycker att det är roligt och värt att lägga ner tid på. Puss & kram! ♥

Presentation


I den här bloggen läser du om mig - 15-åriga Isabella Hansson- och min vardag som jag gärna uttrycker i form av bilder, text, design, mode och musik. Hoppas du tycker om bloggen! ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards